Search

Content

niedziela, 10 lutego 2019

Coś słodkiego?

Zapraszam :)

6 komentarze:

  1. I apetycznie, i przepięknie - brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze chętnie! :D Bardzo przyjemne zdjęcia, w takim popołudniowym luźnym klimacie - w sam raz na niedzielę :) P.S Świetny kubek! Mogę zapytać gdzie można taki dostać?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi właśnie kawa i słodkości do niedzieli pasują ;)
      Kubek jest ze sklepu internetowego pięknowdomu.pl, jest malutki więc raczej do małej kawki lub cacao a zdjęć w sam raz :)

      Usuń
  3. Cudne fotografie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie torciki. Są boskie <3 Bardzo smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje relacje naprawdę porywają, rewelacja

    OdpowiedzUsuń

Zdjęcia zamieszczone na blogu fotoblog.anjafotografia.pl są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej wiedzy i zgody.
Kontakt: hello@anjafotografia.pl

Szukaj na tym blogu

Popularne posty

Instagram @anjafotografia

Foto blogi

Archiwum bloga:

Obserwatorium

spis blogów fotograficznych

Agregatory