Search

Content

środa, 21 marca 2018

Wiosna, ach to ty


8 komentarze:

  1. a u nas wciąż zima :(
    jak brak mi takiego subtelnego różu ... jeszcze moment ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zima, tylko w domu namiastka wiosny :/

      Usuń
  2. Bardzo przyjemne,delikatne i subtelne kadry.Chciałabym już zobaczyć taką wiosnę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, Aniu jak zwykle delikatnie i z wyczuciem. Pozdrawiam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko, miło Cię widzieć u mnie :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zdjęcia zamieszczone na blogu fotoblog.anjafotografia.pl są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej wiedzy i zgody.
Kontakt: hello@anjafotografia.pl

Szukaj na tym blogu

Popularne posty

Instagram @anjafotografia

Foto blogi

Archiwum bloga:

Obserwatorium

spis blogów fotograficznych

Agregatory