Search

Content

piątek, 3 lutego 2017

W paski czy w linie ?

19 komentarze:

  1. w paski! piękne ujęcia ślimaczka, każde zdjęcie ma w sobie to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt uzyskałaś niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raj dla oczu <3 Kolor,tekstura no i ten uroczy mały model świetnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh, how wonderfull, i love it.

    Greetings from Austria
    Veronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, ale to bardzo lubię zdjęcia tego rodzaju. Są świetne. Ta geometria pasków liścia i spirali ślimaka pasuje idealnie. Każdy kadr ma w sobie coś ciekawego. A wydawałoby się, że ślimaki są "nudne"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ślimaki są cudowne, to moi ulubieni modele wśród zwierząt, zaraz po kotach ;) zawsze coś ciekawego można z nimi "zmalować" ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam ten klimat na zdjęciach, które tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochalam ie w tych zdjeciach...Są przecudne!!! Aż brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę wspaniałe, niesamowite zdjęcia... Cudowne, magiczne ujęcia... Brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń

Zdjęcia zamieszczone na blogu fotoblog.anjafotografia.pl są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej wiedzy i zgody.
Kontakt: hello@anjafotografia.pl

Szukaj na tym blogu

Popularne posty

Instagram @anjafotografia

Foto blogi

Archiwum bloga:

Obserwatorium

spis blogów fotograficznych

Agregatory