Search

Content

środa, 11 listopada 2015

Autumn leaves

6 komentarze:

  1. Piękna zabawa ze światłem :)

    Dziękuję za polecone miejsca, w wolnej chwili na pewno się wybiorę. Oczywiście z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kompozycja na czarnym tle. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł! I świetne wykonanie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kompozycje :-) Podobają mi się te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Zdjęcia zamieszczone na blogu fotoblog.anjafotografia.pl są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej wiedzy i zgody.
Kontakt: hello@anjafotografia.pl

Szukaj na tym blogu

Popularne posty

Instagram @anjafotografia

Foto blogi

Archiwum bloga:

Obserwatorium

spis blogów fotograficznych

Agregatory