Search

Content

środa, 28 października 2015

Summer shower

18 komentarze:

  1. Piękne kadry! Ostatnie zdjęcie naprawdę świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa zrobić zdjęcia w odpowiednim momencie :)
    Na ostatnim bokeh niesamowity :)
    Nie zmókł Ci obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Trochę nakapało na korpus i filtr obiektywu, ale kilka kropli to nie dramat ;)

      Usuń
  3. Nic tylko polować na deszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great pictures!!! How much I love the rain!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Oczu nie można oderwać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zdjęcia zamieszczone na blogu fotoblog.anjafotografia.pl są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej wiedzy i zgody.
Kontakt: hello@anjafotografia.pl

Szukaj na tym blogu

Popularne posty

Instagram @anjafotografia

Foto blogi

Archiwum bloga:

Obserwatorium

spis blogów fotograficznych

Agregatory