Search

Content

niedziela, 18 stycznia 2015

Zimowe wyzawanie (nie)kreatywne ;)

Zgodnie z zapowiedzią dziś moje podsumowanie zimowego wyzwania z jestrudo.pl.
Miało być kreatywnie ale będzie zwyczajnie, tak po prostu, po mojemu, kilka grudniowo - styczniowych moich chwil, jedziemy:

1. w oknie - w moim grudniowym oknie stały wiosenne kwiaty, które pokazywałam Wam w tutaj.
kwiaty, anjafotografia
2. kubek - z kawą o poranku
kubek, kawa, anjafotografia
7. jak słodko
ciasto, anjafotografia
z dokładką ;)
ciasto, anjafotografia
8. tylko zimą - mandarynki smakują tak ...
mandarynka, mandarynki, owoce, anjafotografia
9. kształty
anjafotografia
14. na talerzu - Pan Pomidor
pomidor, pomidory, warzywa, anjafotografia
16. przytyulnie
19. bez pośpiechu - latte po południu
caffe latte, latte, kawa, anjafotografia
 21. detal
detal, anjafotografia
22. czerwienie - lubię, nawet bardzo i wiele czerwieni jest u mnie ale ta na ścianie mocno mi się już znudziła ;)
caffe latte, kawa latte, kawa, anjafotografia, czerwona ściana
23. odświętnie - stoi Gwiazda Betlejemska
gwiazda betlejemska, anjafotografia
25. choinka - klasyk
choinka, bokeh, anjafotgrafia
a pod choinką 
30. drobne przyjemności :)
perfumy, yves rocher, yves rocher evidence, anjafotografia
Ogólnie moje zimowe wyzwanie podsumowuję na #5, czyli kawa, jedzenie i detal na okrągło ;)

29 komentarze:

  1. Zimowe wyzwanie- super ! Bardzo mi się podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, prostota zachwyca. Nigdy nie brałam udziału w tego typu wyzwaniach, a widzę że to niezły pomysł na wyjście z pewnych ram. Na pewno wyzwala z ograniczenia: "Mam ładne światło, to robię zdjęcia, brak słońca - szkoda roboty;)".
    Piękne zdjęcia pokazałaś i mam duży problem z wybraniem choćby kilku, które podobają mi się bardziej.:) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, ja też nigdy nie brałam udziału w wyzwaniach, teraz się zdecydowałam bo ja przecież robię zdjęcia na okrągło, wszystkiego i wszystkiemu co spotykam na swojej drodze ;) Tysiące zdjęć leżakują na dyskach i nigdy nie ujrzą światła dziennego pomyślałam więc, że takie wyzwanie to dobra okazja by pokazać też coś z innej beczki niż to co pokazywałam do tej pory :) Cieszę się, że Ci się zdjęcia podobają :)

      Usuń
  3. przepiękne ujęcia, zwłaszcza detalu i gwiazdy betlejemskiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) akurat te dwa zdjęcia, które wymieniłaś łączą się ze sobą bo były zrobione w tym samym miejscu, gwiazda i detal stały obok siebie :)

      Usuń
  4. Ciepło grudniowo-styczniowe:) Przytulne zdjęcia. A kwiaty przez cały rok powinny stać na parapecie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie to u mnie bywa, w niektórych pokojach stoją a w innych nie, bardzo lubię prostotę i wolną przestrzeń, czasem nawet kwiaty wydają mi się zbędne ;) aczkolwiek bukiet był przepiękny :)

      Usuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem Twych zdjęć, tym bardziej, że sama chciałam wziąć udział w tym przedsięwzięciu, ale ten czas był dla mnie totalnie zakręcony, więc nie miałam nawet chwili, aby móc pomyśleć nad tym, co chciałabym sfotografować. Tak czy siak, gratuluję! Cudowne kadry <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Może się skusisz na kolejne wyzwanie? :)

      Usuń
  6. Och nie podoba mi się takie coś :P Jaką ja mam szansę w rywalizacji z takimi mistrzami? ;) Przepiękne bokehy, ujęły mnie zdjęcia 23 i 24...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mistrzów dopiero się uczymy, ale dziękuję ;) Twoje interpretacje tematów też są fajne i ciekawe, wiele osób napisało to u Ciebie :)

      Usuń
  7. Piękne, klimatyczne zdjęcia, Anju :-)

    Ja też planowałam wziąć udział w tej zabawie, ale jakoś pomysłów i zapału mi zabrakło. Może w kolejnym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :)
      Przyznam, że czekałam na Twoją relację z wyzwania, ale wiadomo, nic na siłę ;)

      Usuń
  8. Alez tu u Ciebie pięknie :) czy publikujesz swoje zdjecia rowniez na innych serwisach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam jeszcze jednego bloga na bloxie ale to inna bajka niż to co tu ;) tam umieszczam fotografie makro owadów (głównie) a co do serwisów ściśle związanych z fotografią to kiedyś byłam na flogu, konto nadal tam jest ale ja już ten rozdział zamknęłam. Przymierzam do 500px ...

      Usuń
  9. Brawo, brawo - wyzwanie nr 9 - kształty znalazło się w zimowym podsumowaniu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna dzięki za wiadomość, przyznam szczerze, że od Ciebie dowiedziałam się pierwszej i nieźle mnie zaskoczyłaś :)

      Usuń
  10. Proste, ale mają w sobie to coś! Bardzo podoba mi się gwiazda betlejemska i mandarynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sandra :) Jestem fanką prostoty i minimalizmy, nie tylko w fotografii ;)

      Usuń
  11. Pomidor jest boski! I tak jak ktoś już nadmienił - zdjęcia proste, ale ta prostota zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Pan Pomidor znalazł swoją fankę ;) i dziękuję za uznanie dla moich "prostych" zdjęć ;)

      Usuń
    2. Pan Pomidor rozmiótł system, więc nic dziwnego, że ma fanów :) I mam nadzieję, że określenie "zdjęcia proste" nie zostało opacznie zrozumiane ;)

      Usuń
    3. Ależ skąd, zostało zrozumiane właściwie ;) i tak jak gdzieś tam wyżej napisałam w innym komentarzu jestem fanką prostoty i minimalizmu i dlatego właśnie bardzo dobrze zrozumiałam i odebrałam Twój komentarz :D

      Usuń
  12. Cudowne ujęcia! Każde zachwyca :) to z mandarynką moim ulubionym <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Siedzę i podziwiam z rozdziawioną buzią. Łał!

    OdpowiedzUsuń

Zdjęcia zamieszczone na blogu fotoblog.anjafotografia.pl są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej wiedzy i zgody.
Kontakt: hello@anjafotografia.pl

Szukaj na tym blogu

Popularne posty

Instagram @anjafotografia

Foto blogi

Archiwum bloga:

Obserwatorium

spis blogów fotograficznych

Agregatory