Search

Content

piątek, 30 stycznia 2015

Little dancers

dmuchawce, bokeh

13 komentarze:

  1. Ładne :-). Tęsknię za dmuchawcami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I mi brakuje dmuchawców ale mam jeszcze kolejne wpisy z nimi przygotowane :)

      Usuń
  2. Cudne. Mam słabość do dmuchawców i ich nasionek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że dmuchawce nie mogą być także zimą.
    Świetne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto by pomyślał, że można je przedstawić w tak magiczny sposób..

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne :) makro zawsze zachwyca, obojętnie co by przedstawiało, zawsze ma to interesujące "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!
    Jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Robisz cudowne zdjęcia, z pewnością zaobserwuję!
    mam nadzieję, że i do mnie zajrzysz :)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dmuchawce kocham i dlatego są moim logiem. Uwielbiam na nie patrzeć ja wzbijają się w powietrze. Na to zdjęcie mogę patrzeć patrzeć i patrzeć. Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Zdjęcia zamieszczone na blogu fotoblog.anjafotografia.pl są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej wiedzy i zgody.
Kontakt: hello@anjafotografia.pl

Szukaj na tym blogu

Popularne posty

Instagram @anjafotografia

Foto blogi

Archiwum bloga:

Obserwatorium

spis blogów fotograficznych

Agregatory