Search

Content

piątek, 9 stycznia 2015

Czerwienie w bieli

czyli Berberys zimą a przy okazji mała zapowiedź mojego nadchodzącego posta podsumowującego zimowe wyzwanie z jestrudo.pl, chyba już wszyscy o tym wyzwaniu słyszeli a jeśli nie to zapraszam to linka i do wzięcia udziału, jeszcze jest trochę czasu na ogarnięcie przynajmniej części tematów :)
u mnie na początek dwa tematy w jednym: 
#23 czerwienie w #6 bieli
berberys, zimowe wyzwanie fotograficzne, anjafotografia, bokeh
berberys, zimowe wyzwanie fotograficzne, anjafotografia, bokehberberys, zimowe wyzwanie fotograficzne, anjafotografia, bokeh
berberys, zimowe wyzwanie fotograficzne, anjafotografia, bokeh 
berberys, zimowe wyzwanie fotograficzne, anjafotografia, bokeh

13 komentarze:

  1. Fajnie się prezentuje ten berberys , ładne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam berberysy, są bardzo fotogeniczne ;)

      Usuń
  2. Bardzo patriotycznie ;).

    fotograficznie- hobbystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie zwróciłam wcześniej na to uwagi :)

      Usuń
  3. Zachwycające są te fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Też biorę udział w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na wyzwanie zdecydowałam się dopiero niedawno, fajna sprawa ;)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia. Niby przedstawiają to samo, a jednak każda fotografia ma w sobie coś innego.
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie mogłam przestać go fotografować ;)

      Usuń

Zdjęcia zamieszczone na blogu fotoblog.anjafotografia.pl są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej wiedzy i zgody.
Kontakt: hello@anjafotografia.pl

Szukaj na tym blogu

Popularne posty

Instagram @anjafotografia

Foto blogi

Archiwum bloga:

Obserwatorium

spis blogów fotograficznych

Agregatory